“Gua Memang Respek” – Sering Tampil Dgn Video Nasihat, Pekerja Ladang Ini T4rik Perhatian Harith Iskander! –

Kebelakangan ini, video yang sar4t dengan nasihat oleh seorang warganet yang dikenali sebagai @BuruhLadang di TikT0k menjadi bu4lan ramai termasuklah pelawak dan pengacara, Harith Iskander yang turut memberikan pujian terhadap warganet yang menggunakan dialek Pahang dalam videonya itu.

“Gua Memang Respek..”

Menurut Harith, dia 4kui video yang dimuatnaik oleh seorang lelaki yang bekerja sebagai burvh di ladang kelapa sawit itu benar-benar jujur dalam menghasilkan konten dan memberi inspirasi terhadap semua orang.

“Abang @lokoih dari TikTok adalah hero saya sekarang. Dia authentic, jujur, dan benar-benar memberi inspirasi. Seorang pekerja ladang yang merend4h diri dengan keperc4yaan pada dirinya benar-benar bermotivasi.

“Steady la abang Burvh Ladang. Gua memang respek sama 1u, lebih penting, saya tak pernah ‘pandang rend4h’ pada anda!.-Tulis Harith

VIDEO:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Harith Iskander (@harithiskander)

Dipersetujui Netizen

Di ruangan komen, rata-rata netizen turut bersetuju dengan kenyataan Harith, malah ada yang berpendapat burvh ladang itu lebih layak untuk menjadi ‘viral’ di media sosial.

KOMEN:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : MuraiMY

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*