Sekali lafaz, Klip Video Majlis Kahwin Ryan Bakery Raih Perhatian Ramai

Tahniah buat pasangan pengantin baru, personaliti media sosial iaitu Ryan Bakery dan gadis pilihan hatinya, Elyia Ibrahim apabila mereka dilihat sah bergelar suami dan isteri. Sebelum ini, Ryan Bakery pernah berkongsikan tentang majlis perkahwinannya itu di rancangan MeleTOP.

Walau bagaimanapun, tidak disangka-sangka buat peminat personaliti media sosial terkenal ini akhirnya dia menamatkan zaman bujangnya dengan gadis pilihan hatinya. Menerusi platform TikTok pula, TikToker ini hangat diperkatakan ramai apabila majlis kahwin dia dan pasangan tular di platform tersebut. Detik bahagia pasangan ini disatukan turut tular menjadi perhatian ribuan peminat.

@coach_juan_azhar Sesi akad nikah dengan sekali lafaz @ tahniah!. #ryanbakery #ryanbakerykahwin #fyp #fypage #fypシ #fypシ゚viral #trending #viral ♬ original sound – Izz Official

@coach_juan_azhar TAHNIAH kepada @ diatas menjadi raja sehari. #fyp #fypシ #fypageシ #fypシ゚viral #fypdongggggggg #viral #trending #ryanbakery #ryanbakerynikah #ryanbakerykahwin ♬ Selamat Pengantin Baru – Pengantin

@coach_juan_azhar TAHNIAH kepada @ atas menjadi pengantin baru.semoga berkekalan hingga ke akhir hayat #fyp #ryanbakery #fypシ #fypage #fypシ゚viral #ryanbakerykahwin #ryanbakerynikah #viral #trending ♬ Selamat Pengantin Baru – Pengantin


Sebelum ini, ramai mengagumi sikap tunang Ryan Bakery yang sering dilihat membantunya dan menemani dia ketika terlibat dalam beberapa rancangan di kaca televisyen. Jadi melihatkan pasangan bahagia ini akhirnya disatukan membuatkan peminat begitu tumpang bahagia.

Ryan Bakery di majlis kahwin juga memakai warna sedondon dengan isteri dan video yang dikongsikan itu juga memaparkan personaliti media sosial terkenal ini dengan sekali lafaz sah bergelar suami. Rakan Ryan Bakery turut dilihat memuat naik moment bahagianya.

@multazamnasir Kata kata untuk orang single daripada @ ♬ original sound – MulNas Legacy


Menjengah ke ruangan komen di perkongsian Multazamnasir itu juga peminat mengambil kesempatan itu untuk meninggalkan ucapan tahniah buat Ryan Bakery dan pasangannya.

“Tahniah, selamat pengantin baru”

Ryan

“Wah Alhamdulillah…”

Ryan

“Selamat pengantin baru…”

IMG_20221001_143447

“La dah kahwin dah…”

IMG_20221001_143502

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*