[VIDEO] “Kasih seorang ayah” – Ramai seb4k lihat cara ayahnya menggembirakan anak yang sedang s4kit

Tidak dinafikan kasih seorang ayah itu adalah tidak ternilai kerana seorang ayah tidak pernah mengungkapkan pengorbanan beliau kepada anak-anaknya dan juga kasih sayangnya kepada mereka.

Walaupun begitu, seorang ayah tetap menyayangi anak-anaknya dan berusaha sedaya upaya untuk memastikan semua anak2 dalam keadaan selamat dan bahagia selalu.

Begitulah besarnya kasih sayang seorang ayah apabila sebuah rakaman video telah dimuatnaik di instagrams  yang memaparkan seorang ayah yang cuba membuat anak perempuannya gembira kerana anaknya itu sedang s4kit.

Melalui rakaman video itu, jelas kelihatan seorang lelaki yang sedang berusaha untuk menerbangkan sebuah wau kertas yang dibuatnya supaya anaknya yang sedang baring di kerusi menunggu di sebuah hospital terhibur menyaksikannya. Walaupun tidak terbang tinggi tapi cukup buatkan anaknya itu ketawa keriangan.

VIDEO:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by jentikhati™ (@jentikhati)


Ketika diterjah ke ruangan komen pula, ramai warganet yang mendoakan kesejahteraan kanak-kanak itu dan ada juga yang memuji kesungguhan seorang ayah yang ingin menghiburkan seorang anak yang sedang s4kit.

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://www.instagram.com/jentikhati/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*