Datang ziarah kubvr anak, Tapi dia lupa anak dah men1nggal dunia

Kehilangan insan tersayang yang pergi buat selama lamanya adalah pengalaman pahit dan sedih buat semua orang. Tetapi itulah hakikat kehidupan iaitu setiap yang bernafas mesti akan pergi tidak kira cepat ataupun lambat kerana itulah lumrah kehidupan.

Bagi seorang yang bergelar bapa, tidak dapat dinafikan yang mesti akan terasa kehilangan yang terbesar jika yang pergi menemui penciptaNYA adalah anak lelakinya tetapi dalam masa yang sama dia tidak mengingati pemerg1annya anaknya itu.

Sebuah rakaman video mengenai seorang bapa yang melawat kubvr arw4h anaknya yang telah men1nggal dunia 3 tahun dulu telah dimuatnaik di laman aplikasi Tik Tok tapi yang sedihny adalah beliau baru tahu yang itu adalah kubvr arw4h anaknya yang mereka kunjungi.

Selepas diberitahu oleh isterinya yang itu adalah kubvr arw4h anaknya, lelaki itu menjawab “Allahuakbar Adeeb” dengan kesedihan. Tidak diberikan info mengenai status kesihatan lelaki itu tetapi sepertinya yang dia telah kehilangan ingatan tentang pemerg1an anak lelakinya itu.

Video:

@iaan_rj 😭😭😭 #fyp ♬ Sad – Enchan


Setelah diterjah ke bahagian komen, ramai warganet mengucapkan takziah kepada kedua ibu bapa itu yang telah kehilangan anak mereka dan ada juga yang mendoakan kesejahteraan lelaki itu yang seperti sedang s4kit.

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://www.tiktok.com/@iaan_rj

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*