”Saya Akan Ditldurkan Masa Pembed4han”, – Penyanyi Zamani Sudah Bersedia, Ini Keadaan Semasa Beliau

Penyanyi Zamani sudah bersedia untuk menjalani pembed4han bagi merawat peny4kit sk0liosis atau masaIah tulang belakang melengkung yang dihadapinya sejak 2015 pada 7 November ini.Zamani berkata, dia akan mengikut saran doktor bagi mengekalkan tahap kesihatan setelah selesai pembed4han sekitar tempoh dua jam setengah itu.

“Perasaan t4kut tetap ada, tetapi bukanlah disebabkan bimb4ng perkara burvk berlaku. Segala-galanya saya serahkan kepada ketentuan Allah.“Saya agak t4kut kerana ini adalah pembed4han besar pertama yang dilalui. Saya dimaklumkan pembed4han akan mengambil masa selama dua setengah jam.

“Saya akan ditldurkan ketika pembed4han. Dari segi persiapan fizikal, saya mengikut saranan doktor mengamalkan diet dan mengambil banyak vitamin.Zaman berkata demikian kepada media selepas majlis bacaan yasin dan doa selamat yang diadakan secara dalam talian baru-baru ini.

Malah penyanyi lagu Gerimis Mengundang itu memaklumkan, dia memerlukan tempoh rehat selama dua hingga enam minggu untuk kembali pulih dan bekerja seperti biasa.“Sepanjang tempoh ini, saya perlu mendapatkan rawatan susulan dan menjalani latihan fisi0terapi.“Bagaimanapun, saya akan pulih hingga boleh kembali aktif mungkin memakan masa sehingga tiga bulan. Itupun bergantung pada kekuatan antib0di,” ujarnya.

 

SUMBER: BH Online

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber:http://www.klmenjeritvideo.dnq.news

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*