“Kau An!aya Tyzo Dari Awal, Jah4t Sangat, Nak Masuk ABPBH Tahun Depan Tak Ada Pesaing” – DJ Anne Selangor FM

Susulan daripada penamatan kontrak penyampai radio Suria FM, Tyzo oleh pengurus besar syarikat radio tersebut iaitu DJ Lin, muncul pula beberapa kenyataan daripada penyampai radio stesen lain berkenaan isu tersebut.

Berikutan pendedahan itu, netizen seolah-olah dapat menghidu siapakah dalang di sebalik pemecatan Tyzo itu.

Tyzo dian!aya?

Terbaru, DJ Anne daripada stesen radio Selangor FM ada mendakwa seseorang yang sememangnya dikenali ramai menjadi punca dan telah mengan!aya Tyzo sehingga perkhidmatannya diberhentikan serta merta.

Rakan dakwa Tyzo dian!aya

Dakwa DJ Anne lagi, Tyzo telah ‘seminggu kesakitan’ dan terpaksa menanggung akibat hanya kerana memenangi trofi penyampai radio paling popular pada Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2023 tempoh hari.

Tulisnya lagi di Instagram Story, individu itu seolah-olah ingin mematikan kerja Tyzo supaya tiada lagi pesaing untuk anugerah ABPBH tahun ini.

Kata Anne, dia sudah tidak sanggup lagi mendiamkan diri melihat rakan seperjuangannya dian!aya seperti itu dan tidak lagi mengikuti Tyzo di media sosial.

 

 

Sebab tu bila dah tua tua belajar terima hakikat diri dah sendu. Bila masih fefeling inilah jadinya. Buat keputusan iktu kepentingan sendiri.

Terdahulu, DJ Lin Suria FM mengumumkan bahawa Tyzo yang mengendali segmen petang di stesen radio tersebut telah ditamatkan perkhidmatannya.

Namun begitu, hantaran Tyzo di Instagram dan TikTok tampil meluahkan rasa kesal kerana dirinya seperti dian!aya dan tidak reda sama sekali dengan pemecatannya itu.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

 

 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

 

Sumber :https://beautifulnara.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*