Gelagat Mark Adam Dan Jihan Tak Menang Trofi ABPBH Buat Peminat Terhibur! “Bila Member Kau Lebih Popular Dari Kau..”

Pelbagai kemeriahan dan acara dapat disaksikan pada malam Anugerah Bintang Popular Bintang Harian Ke-32 yang berlangsung beberapa hari lalu.

Selain daripada persembahan para artis, kemenangan para artis dalam kategori-kategori utama dan online juga turut menarik perhatian.

Umum mengetahui bahawa pelakon Zizan Razak telah memenangi trofi Artis Komedi Popular. Namun begitu, ketika Zizan sedang memberi ucapan di atas pentas, kamera telah berjaya merakam lakonan spontan dibawah pentas yang dilakonkan oleh Jihan Muse dan Mark Adam.

Mereka yang juga tercalon dalam finalis memperlihatkan lakonan seolah-olah kec3wa apabila rakan artis lebih popular berbanding mereka.

Rakaman itu telah dikongsi oleh laman rasmi Instagram radio Hot FM.

 

 

View this post on Instagram

 

Bila member kau lagi popular daripada kau. 🤣🤣 Geng Pagi Hot nak borak pasal popular pagi ni. Korang ada kawan yang popular tak? Atau perasan popular? Atau popular sebab viral. Whatsapp GPH 017- 3028822 sekarang. @jihanmuse @markadam1079 @zizanrazak869 @ericfuzi_f88

A post shared by Hot FM (@hotfm976) on

Telatah lucu mereka yang berseloroh seakan-akan kec3wa kerana tidak memenangi trofi itu membuat ramai peminat tergelak dan turut memberi komen pada scene tersebut. 

 

Sumber: Instagram Hot FM

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*