Bakal Adakan Majlis Merisik Di Kelantan, Elly Mazlein Teruja Membuat Persiapan!

Seperti yang diketahui ramai, penyanyi dan juga pelakon Elly Mazlein sedang menjalinkan hubungan dengan seorang jejaka yang berasal dari Pantai Timur.

Engan mendedahkan siapakah gerangan jejaka tersebut tapi Elly Mazlein atau lebih mesra dengan panggilan Kak Lina PomPom gemar gelarkan jejaka tersebut dengan nama Papa Awan Nano.

Malah, mereka juga dikatak bakal mendirikan rumah tangga pada tahun 2020. Persiapan untuk heri tersebut juga sering dikongsi oleh Elly sendiri di laman Instagram miliknya. Elly nyata teruja dan gembira menanti hari bahagianya.

“Si baju hitam helok ituhhhh bkn papa #AwanNano ye🤣🤣🤣🤣🤣🤪🤪🤪🤪
Alhamdulillah.. kek utk #Majlis #Merisik nnti , Papa #AwanNano & kakak lina pilih @madaboutcake_official 🎂🎂🎂🎂🎂”, tulisnya sambil memberi kredit kepada individu yang terlibat.

 

 

View this post on Instagram

 

Si baju hitam helok ituhhhh bkn papa #AwanNano ye🤣🤣🤣🤣🤣🤪🤪🤪🤪 . Alhamdulillah.. kek utk #Majlis #Merisik nnti , Papa #AwanNano & kakak lina pilih @madaboutcake_official 🎂🎂🎂🎂🎂 . #Merisik #Bertunang & PC #MalamBerinai #NikahSanding #MajlisSambutMenantuDiKualaKrai

A post shared by ELSefhia (@iamellymazlein) on

Selain itu, Elly juga turut berkongsi lakaran baju persalinan untuk majlis merisik yang bakal diadakan nanti.

 

Untuk rekod, Elly Mazlein pernah mendirikan rumah tangga bersama Azmi Hatta pada November 2014 dan dikurniakan seorang cahaya mata. Namun mereka telah mengambil keputusan untuk berpisah pada 15 Oktober 2015. 

Sumber: Instagram Elly Mazlein

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*