Shukri Yahya Ditegvr Dengan Pak Cik Ini Sewaktu Tengah Shooting

Pasti ramai mengetahui dan pernah menonton Split TV Series keluaran Metrowealth yang ditayangkan pada 2018. Kini cerita itu kembali tul@r di media sosial apabila salah satu pelakonnya ada memuat naik sedutan di sebalik tabir penggambaran siri berkenaan.

Fadzil Zahari antara salah satu pelakon di dalam siri tersebut telah memuat naik sedutan di sebalik tabir di akaun TikToknya sehingga membuatkan video berkenaan mulai tular di media sosial.

Video yang melihatkan Shukri Yahaya yang membawa watak lembut bersalaman dengan Fadzil dengan ayunya, tiba-tiba ditegur seorang pak cik yang lalu di hadapan mereka, “Oloh, saley teh..,” sambil menepuk bahu Shukri Yahaya. Mungkin pak cik berkenaan tidak tahu mereka sedang melakukan penggambaran dan menegur Shukri yang berpewatakan lembut itu.

Melihat kepada keadaan itu, ramai yang berdekah termasuk kru-kru di sebalik tabir. Menjadi lebih tul@r apabila video berkenaan dimuat naik semula di laman sosial twitter. Menjengah ke ruangan komen, ramai yang turut terhibur dengan gelagat pak cik yang spontan menegur orang tengah sho0ting drama itu.

Klik link ini untuk tontonan video :

 

Sumber : Media Bawang

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*