“Rupa-Rupanya..” – Shahida Dherbs Ded4h Punca Rumah Banglo Terb4kar

Dalam artikel pagi Murai my ada menyiarkan berita rumah banglo mewah milik Datuk Seri Aliff Syukri dan Datin Seri Nur Shahida Mohd Rashid terb4kar pada hari Rabu semalam.

Dedah Punca Keb4karan

Menerusi muatnaik terkini di Instagram milik isteri jutawan kosmetik, Shahida, beliau berkongsi punca sebenar keb4karan berlaku adalah kerana meletakkan power bank yang panas selepas dicas di atas katil.

Menurut Shahida, dia tidak menyangka benda kecil seperti itu boleh menjadi punca keb4karan berlaku di dalam bilik pekerjanya dan menasihati agar orang ramai juga berhati-hati.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nur Shahida Mohd Rashid (@shahidadherbs)

“Rumah saya terb4kar..

Ya Allah syukur lah nasib perasan sebab ada bau asap.. Rupa-rupanya punca dia dari power bank.. Kau orang hati-hati ya kadang-kadang kita tak sangka benda kecil pun jadi punca.. Jangan pula kata saya gimik nak b4kar rumah buat content….

Bilik staff saya, Idris yang terb4kar.. Lepas ni power bank kalau tengah panas-panas lepas cas jangan letak atas katil semua.. Alhamdulillah kami semua selamat.. Yang paling kecoh @aliffsyukriterlajaklaris …. Api dah padam baru dia nak telefon bomba.” tulisnya

Netizen Titip Ucapan Bersyukur Tiada Kemalangan Berlaku

Melihat hantaran Shahida di media sosial, ramai yang memberi komen mengucapkan rasa syukur kerana tiada kemalangan jiwa berlaku keatas keluarga jutawan kosmetik tersebut dan mengambil ikhtibar pengajaran atas apa yang berlaku.

Foto – Instagram @shahidadherbs

“Baik-baik saja semuanya. Nasib baik tak ada kem4langan jiwa”

“Alhamdulillah.. Allahuakbar bahaya kan power bank.. Mungkin cas terlalu lama rasanya.. Bateri dia terlalu p4nas kot kan..”

“Alhamdulillah nasib tak ada benda lain berlaku.. Risau malam nak cas telefon pun tak berani.. Mesti m4tikan dulu cas baru tidur” komen mereka.

Dalam hantaran Shahida menjelaskan di dalam kediamannya ada alat pemadam api namun disebabkan panik tidak terlintas untuk menggunakan alat tersebut sebalik mencari air untuk memadam keb4karan. Apa pun syukur keluarga jutawan kosmetik ini selamat dan kebakar4n berjaya dipadam.

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Murai MY

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*