Gerai Chef Ammar Mula Tiada Orang, Ini Pvncanya !

Jika sebelum ini, gerai nasi arab Chef Ammar yang terletak di Bazar Ramadhan Stadium Shah Alam sering v1ral kerana pelbagai maslah yang tidak henti-henti disebabkan orang ramai berpusu-pusu mendapatkan juadah tersebut.

Walaupun pernah dikr1tik mah4l kerana harga yang agak ‘Tel Aviv’, namun ia bukan penghalang untuk orang ramai merasai sendiri keenakan juadah yang dimasak oleh tukang masak asal Palestin itu.

Namun begitu, menuju sepuluh malam terakhir mennjelang Ramadhan, kedai nasi arab tersebut seakan mulai tenang apabila tidak kelihatan lagi barisan panjang melepasi kawasan bazar demi mendapatkan juadah tersebut.

“Aik mimpi ke ni…”

Menerusi perkongsian seorang pengguna Tiktok dikenali sebagai @marinahwahid, dia telah menunjukkan rakaman video keadaan semasa di kedai terbabit yang tidak ada lagi barisan panjang.

Orang ramai juga dapat membeli dengan mudah tanpa bergsak-gsak, sudah tentu situasi itu sesuatu yang pelik dan net1zen beranggapan ia sebagai satu mimpi setelah lebih 20 hari berpuasa.

@marinahwahid Aik mimpi ka nie? #fy #chefammar ♬ SUARAMU SYAIRKU JUNGLE DUTCH 2022 – AWP • TakaRajaY

Mana tidaknya, di awal Ramadhan tempoh hari, ada sahaja pergadvhan mulut dari pengunjung kerana tidak mendapat juadah yang dihajati untuk berbuka puasa kerana orang ramai sudah mulai beratur seawal tengahari lagi.

“Ramai dah balik kampung..”

Tinjauan ke ruangan k0men mendapati, rata-rata net1zen memberitahu di akhir Ramadan ini, orang ramai telah mula ‘berkampung’ di pusat beli belah untuk mendapatkan baju raya pula.

Dalam pada itu, ada yang melihat ini kesempatan bagi mereka yang belum pernah mencuba, pergi ke gerai Chef Ammar.

“Sold out jugak walau nampak tak ramai orang.”

“Haritu pon pergi sikit macamni..”

“Orang simpan duit balik kampung.”

“Orang dah tak g bazar dah…”

“Haa esok nak pergi la..”

“Semua dah masuk mall, cari baju raya.”

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Tiktok Marinahwahid

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*