“Tuhan Nak Uji Saya..”- Wajah Black Dis4mbar Api Ketika Bercuti, Apa Dah Jadi?

Menerusi satu klip yang dikongsikan oleh seorang penyanyi terkenal iaitu Black Hanifah yang baru baru ini dikatakan membawa keluarga kecil beliau pergi bercuti di sebuah pulau menarik perhatian net1zen apabila beliau secara tiba tiba berkongsikan gambar wajah beliau yang 50% hangus terbakar gara gara disambar api.

Akibat dari perkongsian beliau, beliau masih tidak memberi penjelasan penuh pvnca kejadian tersebut di laman sosial.

Klip yang dikongsikan oleh Black berkenaan wajah beliau sebelum dan selepas disambar api yang masih beluam dijelaskan punca dis4mbar. Namun jelas rasa kesak1tan kerana kesan lecvran pada wajah beliau dan sedikit sebanyak para peminat mer1saukan kesembuhan beliau.

Para peminat banyak memberi reaksi dan membantu beliau di ruangan komen dengan pelbagai cara untuk mengubati kesan lecvran pada wajah beliau. Perkongsian beliau ini membuatkan ramai membuat spekulasi bahawa beliau amat r1sau jika perubahan wajah beliau akan merosakkan imej nyanyian beliau sebagai seorang penyanyi..

Rakaman penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)


Pelbagai komen diberikan seperti :

Get Well Soon Black Hanifah…Semoga di beri kesembuhan dan sentiasa dilimpahkan rezeki…

saya dah kena sambar api dapur. waktu tuhan ja yg tahu mcm mana perasaan api naik ke bdan dari kaki paha sampai ke muka telinga rambut..paling terus

semoga dipermudahkan segala urusan dan semoga diberi kesembuhan yang baik tu black… Aamiin

allah bang.kes apa ni semoga cepat sembuh walaupon kau melecur ak ttp syg kau.kau ibarat permata didalam hiasan kacayg xbisa disentuh sambung bang

tu lah orang tua2 kata jangan makan api…jauhi dari merokok..apa pun semoga cepat sembuh,best lagu layannn dulu..

Allah Hu Akbar… semoga black Hanifah diberi kn kesembuhan dan kesihatan yg baik oleh Allah..Dan diberi rezeki yg melimpah ruah oleh Allah Aamiin

Berikutan kes dis4mbar api itu masih beluam diterima info yang penuh dari selebriti itu sendiri dan para peminat menunggu beliau untuk memberikan kenyataan penuh.

Apa apa pun para peminat mendoakan yang terbaik buat Black Hanifah dan semoga beliau dapat diberikan kesembuhan dari sebarang penyak1t.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Sinetron Malaya

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*