“Astaghfirullah Makin Menjadi Jadi!!” –Video Anak Azhar Sulaiman Dis1ndir Netizen Kerana Tak Cukup Kain

Umum mengetahui pelakon Azhar Sulaiman mempunyai seorang anak gadis, Kasih Iris Leona yang sering menjadi perhatian ramai terutama golongan muda di media sosial.

Baru-baru ini, tindakan gadis berusia 20 tahun itu yang menghasilkan video tarian dengan berpakaian seksi dan ketat bersama seorang rakan di aplikasi TikTok miliknya @leonsmeonss telah dikec4m warganet.

Menerusi rakaman berdurasi 19 saat itu, Leona dilihat mengenakan dress pendek sehingga menampakkan bahagian pehanya yang dikatakan terlampau s3ksi.

VIDEO:

@leonsmeonss

Check out my cute bag

♬ original sound – bernardo

Menerusi video itu, Leona dilihat memakai baju berwarna pink yang mended4hkan bahagian dadanya bersama skirt pendek.

Seperti sudah dijangka, video itu menimbulkan rasa kurang senang melihat penampilannya itu yang dikatakan agak mel4mpau.

Ditambah pula dengan gerak geri agak lincah sekali gus membuatkan banyak mata memerhati pada bahagian tertentu sehingga netizen terpaksa bersuara mengenai aks1 berkenaan.

Diruangan komen, ada netizen mengingatkan Leona supaya ingat tentang asal usul. Tidak kurang juga, ada yang meluahkan rasa bimbang melihat gadis itu terloncat-loncat menari.

Selain itu, ada juga individu cuba menasihati Leona agar berpenampilan lebih sopan dan tertutup sekali gus dapat mengurangkan kec4man ramai.

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

SUMBER: Rotikaya,https://www.boom-malaysia.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*