“Selamat datang ke dunia” – Syahmi Umum Kelahiran Anak kedua. Nama Yg Diberi Memang Unik

Filem 35MM arahan Syahmi Sazli pecah rekod hari pertama tayangan. Jika filem pertama Youtuber dan pengarah terkenal berjudul Mael Totey The Movie Syahmi Sazli berjaya mendapat sambutan hebat ramai, nampaknya filem keduanya juga tidak mengecew4kan buat peminat dan penonton filem tempatan.

Selain kejayaan filem tersebut, Syahmi hari ini mengumumkan satu lagi berita gembira dengan kelahiran anak kedua

“Selamat datang ke dunia, Anak keduaku..Khabib Umar”

Rata-rata pengikut Syahmi tumpang gembira dan mengucapkan tahniah ke atas kelahiran putera kedua

“ALHAMDULILLAH..TAHNIAH SYAHMI DAN ISTERI..MOGA SENTIASA DILIMPAHI REZEKI SERTA SIHAT DAN BAHAGIA SELALU..AAMIINN..YA RABBAL AALAMIINN..”

“alhamdulillah tahniah mi dan keluarga.. semoga dipermudahkan segala urusan dan selamat berpantang nisa.. jaga diri ok.”

Terdahulu, pasangan tersebut mendirikan rumah tangga pada Februari 2018 dan dikurnikan seorang cahaya mata perempuan bernama Ainul Mardhiah pada 8 Januari 2019.

Terdahulu Meskipun di hari pertama tayangan, filem kedua Syahmi Sazli yang dibintangi juga oleh dirinya bersama Yoe Parey dan Asif Suhaimi serta ramai lagi ini mendapat kutipan tertinggi sebanyak RM300,000.

“Alhamdulillah! Filem 35MM berjaya memecah rekod dengan mendapat kutipan tertinggi pada hari pertama tayangan untuk tahun 2022, sebanyak RM300,000! Terima kasih atas sokongan anda semua. Jangan lupa langgan 35MM di Astro First saluran 480,” ujar Syahmi Sazli di ruangan kapsyen.

Perkongsian Syahmi Sazli di Instagram peribadinya itu telah mendapat pelbagai komen ramai yang turut mengucapkan tahniah buat filem keduanya yang ditayangkan bermula 21 Jun lalu.

Filem 35MM arahan Syahmi Sazli pecah rekod hari pertama tayangan

“Tahniah mie, rezeki anak nombor 2 tu…”

“Next filem please colab dengan Sofyank, buat macam Marvel gitu…”

“Memang rezeki tak salah pintu…”

“Dah 4 kali tengok, tak puas-puas”

Biodata Instafamous Anissa Faizul, Isteri Syahmi Sazli

Siapa Anissa Faizul? Pemilik nama Anissa Faizul yang juga selesa disapa dengan nama panggilan, Nissaini ini merupakan seorang instafamous yang berasal dari Kota Bharu, Kelantan dan dilahirkan pada 4 Januari 1998.

Berumur 22 tahun, beliau yang merupakan isteri kepada youtuber ternama, Syahmi Sazli turut memegang peranan sebagai ibu kepada seorang cahaya mata yang dinamakan sebagai Ainul Mardhiah.

Turut bergiat sebagai seorang usahawan dan model, seawal karier ketika namanya mendaki tangga populariti, wajahnya sering dilihat menjayakan video pendek yang diterbitkan oleh suaminya, Syahmi Sazli menerusi laman perkongsian video, Youtube.

Tidak hanya mempunyai bakat dalam bidang lakonan, beliau juga melangkaui karier sebagai seorang model muslimah dengan memperagakan beberapa koleksi fesyen tudung semasa, buat tatapan para pengikut laman sosial Instagramnya yang sehingga kini sudahpun mencapai angka 990,000!

Antara lain, Anissa turut melangkah dalam dunia perniagaan dengan mengusahakan produk kecantikan di bawah jenamanya sendiri yang dinamakan sebagai AF Beauty & Cosmetics.

 

kredit: Fb Syahmi

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber :  http://trendingsangat.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*