Hubungan Dengan Fazura BermasaIah? Ini Penjelasan Rizman Ruzaini

Umum sedia maklum persahabatan di antara pelakon, Fazura dan pasangan pereka fesyen terkenal Rizman dan Ruzaini sangat akrab seperti adik-beradik.

Pereka fesyen terkenal, Rizman Ruzaini menjawab desas-desus kononnya hubungan baik mereka dengan pelakon Fazura kini bermas4lah dan tidak lagi seperti dahulu.

Rizman memb1das d4kwaan itu dan menyatakan hubungannya bersama aktres itu tiada sebarang mas4lah, hanya sedikit rengg4ng disebabkan komitmen kerja yang semakin bertambah.

“Dahulu kami belum berkahwin dan tidak ada Perintah Kawalan Pergerakan (PKP), jadi memang selalu luangkan masa bersama. Sekarang ini semua sudah berkeluarga dan komitmen kami sangat sibuk dengan kerja.

“Memang tiada ada masalah antara kami. Tiada istilah bergadvh. Cuma kekangan masa sahaja menyebabkan kami jarang berjumpa,” katanya

Sementara itu, rakan seperjuangannya Ruzaini akui sedar tentang isu yang dibualkan netizen berkenaan hubungan persahabatan mereka dan menganggap netizen telah menyalah erti.

“Memang betul, bila sudah berkahwin sangatlah berbeza, waktu kami bujang dulu lain dan bila memasuki fasa keluarga sudah menjadi lain.

“Mungkin netizen terlalu tr1ggered kerana kami sudah tidak lama keluar bersama sehingga menganggap kami berg4duh dan berm4sam muka,” tambah Ruzaini.

Rizman dan rakannya Ruzaini ditemui ketika majlis ulang tahun pertama Mono Scarves yang berlangsung di Bukit Bintang, Kuala Lumpur pada Sabtu.

Terdahulu, kecoh seketika apabila netizen mend4kwa hubungan Fazura dan Rizman serta Ruzaini rengg4ng disebabkan aktres berkenaan tidak muncul di beberapa majlis yang melibatkan pereka fesyen itu seperti KL Fashion Week dan majlis lain yang dianjurkan Rizman dan Ruzaini.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : MSTAR/GEMPAK

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*