[VIDEO] “Like mother like son” – Akhirnya terjawab Gabriel ikot perangai siapa

Menggigit adalah perbuatan yang biasa dilakukan oleh kanak-kanak. Ia lazimnya dilakukan kanak-kanak pada usia satu hingga tiga tahun. Baru-baru ini satu ins1den yang mana anak kepada pelakon Emma Maembong, Shariq Gabriel, 1, mengg1git tangan ibu saudaranya, Chacha mendapat perhatian warganet.

Video aksi comel Shariq yang sedang menggugut itu berlaku semasa Emma sedang duduk di sofa manakala Shariq berada di sisinya. Chacha atau nama sebenarnya Siti Aisyah, 26, yang duduk bersimpuh berdepan dengan kakaknya sedang bersalaman. Namun secara tiba-tiba dia digigit Shariq. Ins1den itu hanya disedari oleh Emma beberapa saat selepas melihat adiknya itu menjer1t.

Terkini, sebuah video telah dimuatnaik di media sosial iaitu sebab mengapa shariq suka mengg1git sesiapa sahaja yang dia suka adalah disebabkan oleh Ibunya iaitu Emma Maembong. Video yang memaparkan aks1 emma menggigit tangan suaminya sewaktu berada di persandingan adalah bukti yang Shariq mengikut perangai Emma Maembong.

Walaupun bagaimanapun aks1 Emma Sedang menggigit tangan suaminya itu berjaya dirakam dan akhirnya terjawab juga mengapa habit Shariq suka mengg1git orang yang berada di sekelilingnya adalah kerana mengikut habit emma. Walaupun aks1 shariq comel sewaktu mengg1git tetapi jika dig1git memang terserlah kesak1tannya.

VIEDO:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hot FM 🇲🇾 (@hotfm976)


Bila diterjah bahagian ruangan komen pula, ramai yang meninggalkan komen “like mother like son” dan ada yang komen akhirnya m1steri terjawab rupanya shariq mengikut perangai ibunya.

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://www.instagram.com/hotfm976/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*