[VIDEO] “Nampak ada iras-iras fiderman” – Perkongsian Neelofa Video Bilal Jadi Bualan Ramai

Pengacara dan usahawan berjaya Nur Neelofa masih lagi belum mended4hkan wajah anaknya, Muhammad Bilal yang kini sudahpun berusia 7 bulan.

Walaupun wajah Bilal masih belum didedαhkan, para peminat tetap ternanti-nantikan perkongsian selebriti terkenal itu, untuk melihat perkembangan Bilal.

Terdahulu, Neelofa ada berkongsikan video yang hampir menunjukkan wajah penuh Bilal, dan itu membuatkan para peminat sangat teruja, kerana sudah dapat membayangkan bagaimana rupa penuh Bilal kelak.

Terbaru, perkongsian mengenai Bilal di media sosial tiktok @seorangnur sekali lagi telah mena’rik perhatian peminat.

Walaupun wajah Bilal masih ditu’tup dengan ‘sticker’, tetapi ia telah mende’dahkan wajah Bilal lebih banyak dari kebiasannya.

Namun apa yang menarik perhatian peminat adalah rambut Bilal yang dilihat sangat lebat dan bewarna per4ng, dan telah disamakan dengan sepupu Bilal iaitu Jebat Jayden.

Video:

@seorangnur MasyaAllah. Budak handsome Bilal kesayangan semua 😍🥰 Rambut dia perang dan lebat ya 😍 #neelofa #harisismail #neelofaharis #bilal #fyp #fypシ #foryou #fypage #xyzbca ♬ original sound – putri ❤️ – putri ♡


Ramai yang meneka wajah Bilal mirip dengan Jebat Jayden, namun ada juga yang merasakan wajah Bilal sama dengan Neelofa sewaktu kecil.

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://beritaawani.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*