“Pura2 tak tahu”- Lelaki difoto Nabila Razali did4kwa Aedy Ashraf

Peminat penyanyi dan pelakon, Nabila Razali nampaknya tertarik dengan satu perkongsian foto oleh dia diruangan Instagram peribadi miliknya yang mana dia telah diikuti jutaan pengguna platform tersebut.

Manakala satu perkongsian foto Nabila Razali yang dilihat bersama seorang lelaki ini menjadi tanda tanya peminat apabila orang ramai meneka satu nama yang pernah menjadi fenomena antaranya dengan lelaki tersebut.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by 🐈 (@nabila.razali)


“Meet Aisy Mateen, korang rasa siapa” disamping Nabila Razali menulis hashtag tajuk novel, Kerana Cinta Itu Ada. Difahamkan ia sebuah novel dimana dalamnya itu mengabadikan kisah cinta yang tidak kesampaian dirinya dan menerusi sumber, Nabila Razali juga merancang mengadaptasikan Kerana Cinta Itu Ada kepada drama TV.

Berbalik kepada foto tersebut nampaknya ramai yang mendkwa bahawa lelaki disamping Nabila Razali itu merupakan pelakon drama popular, Kisah Cinta Kita iaitu Aedy Ashraf. Foto terbabit ternyata turut membuatkan peminat juga teruja dan meninggalkan ribuan tanda suka.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by aedy ashraf (@aedyxashraf)


Muat naik Nabila Razali di Instagram peribadinya itu turut menggamit memori peminat lagu miliknya yang berjudul Pematah Hati dimana muzik video lagu tersebut pernah menjadi fenomena sekitar tahun 2017 kerana gimik percintaan antara Nabila Razali dan Aedy Ashraf dimana ketika itu sangat mendapat perhatian ramai.

“Tengok jam je tahu dah Aedy”

Aedy

“Dah tau tapi saja nak buat buat tak tahu…”

IMG_20220909_160625Aedy

“Pematah hati reunion”

IMG_20220909_160703IMG_20220909_160715

Nanti dulu, anda juga pasti tidak ingin ketinggalan untuk membaca kisah-kisah yang disediakan menarik ini di bawah seperti berikut:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber :  https://himpunanceritalawak.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*