[VIDEO] Siti Aafiyah ‘mar4h’ Tokti gara-gara lambat buat svsu, terus minta maaf sebab buat salah

Siti Aafiyah dan Muhammad Afwa merupakan anak kepada Datuk Seri Siti Nurhaliza. Ramai peminat setia Datuk Seri Siti Nurhaliza yang sekian lama mengikuti perkembangan penyanyi berkenaan baik dari segi kerjaya, kehidupan peribadi mahupun anak-anak kepada penyanyi pujaan mereka itu.

Jika dahulu Datuk Seri Siti Nurhaliza telah diuji dengan 11 tahun penantian cahaya mata pertama kini penyanyi lagu Cindai itu berbahagia dengan kehadiran buah hati sulungnya Siti Aafiyah.

Tumpuan Tokti kini lebih kearah perniagaan dan kehidup an peribadi memandangkan beliau mempunyai dua orang anak yang sedang membesar.

Pasti ada sahaja akal kanak-kanak berkenaan yang menarik perhatian dan mencuit hati para peminat. Menerusi video yang dimuat naik di laman instagram @aafiyahkhalid, kelihatan kedua-dua anak Tokti itu dilihat sedang berbaring di atas katil.

Apa yang mencvri perhatian ramai ialah gelagat Siti Aafiyah yang dilihat mendodoi adiknya iaitu Muhammad Afwa, sementara membancuh svsu untuk dirinya.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Aafiyah Khalid (@aafiyahkhalid)


Sehingga kini, perkongsian tersebut telah menerima 1.5k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen.

Untuk rekod, Siti Nurhaliza berkahwin dengan Datuk K pada 21 Ogos 2006 dan mereka dikurniakan dua cahaya mata iaitu Siti Aafiyah, 4, dan Muhammad Afwa yang berusia setahun.

Komen netizen:

Sumber: instagram sitiaafiyah dan diolah oleh Padu Gila

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber :  https://www.atozsangbad.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*