[VIDEO] “Baru Nampak Peyut Datin Shahida Yang Comel Kan.. Berseri-seri Datin”- Netizen

Isteri kepada jutawan kosmetik sensasi, Datuk Seri Aliff Syukri iaitu Datin Seri Nur Shahida mencu.ri perhatian ramai menerusi hantaran seorang peminat di laman TikTok apabila dia dikatakan sedang h4mil.

Menghadiri Bonda Fiesta Vaganza

Dalam video yang dimuatnaik di TikTok, Aliff dan Shahida dilihat menghadiri Bonda Fiesta Vaganza di Rumah Hutan Terapi Alam, Batang Kali baru-baru ini.

VIDEO:

@putera_tujuh Replying to @Lotus baru nampak peyutt Datin Shahida yang comel kan… Berseri-seri Datin #fypシ #aliffsukriterlajaklaris #rumahhutanbondarozita #bondafiestavaganza #jamuratumalaya #shahidadherbs ♬ Kaulah Ibuku – Muhajir Lamkaruna


Kelihatan ‘Baby Bump’

Walaubagaimanapun, apa yang mencvri perhatian peminat adalah Shahida yang anggun memakai busana berwarna putih dan memperlihatkan dirinya seolah-olah memiliki ‘baby bump’ sekaligus membuatkan peminat mengandaikan dia kini sedang hamil.

Ramai Teruja

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata peminat tampil meluahkan rasa teruja, pada masa sama turut mengucapkan tahniah buat mereka sekeluarga.

 

Sekadar info, Aliff Syukri dan Shahida telah berkahwin pada Ogos 2007. Pasangan ini dikurniakan lima cahaya mata iaitu Ammar Ahyan, Qadejah El Zahra, Ibraheem Adham, Yusoff Al Qardawi, Raudhah Arshiyah, dan turut mempunyai seorang anak angkat perempuan, Ameena.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: Murai.my

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*