“Siapa Bagi Keben4ran Bernik4h Sedangkan Sijil Cer4i Pun BeIum Keluar Lagi Dari Pejabat Ag4ma?”

Meskipun tidak kelih4tan menghadirkan diri ke majlis kahwin yang berlangsung 2 hari lepas, Datin Hasmawatie dikatakan sudah tahu mengenai berita bekas suaminya mendirikan pernik4han kali kedua. Di saat kemeriahan, dalam masa sama wanita berkenaan dilihat seakan-akan memberikan gambaran tentang uj1an yang mel4nda hidupnya. Kami baik-baik je…Happy dengan kehidupan saya sendiri. Melihat ke ruang posting bekas isteri Ddnk ada memuat naik sesuatu pertanyaan.

Walaupun tidak bercerita secara terperinci apakah kemelvt yang sedang terjadi, ramai net1zen bersimpati dengan luahan tersebut. Justeru itu, beliau benar-benar berterima kasih atas sokongan yang diberikan selain percaya dvgaan sekarang mungkin bak4l dig4ntikan dengan hikmah terbaik daripada Allah. Saya merupakan bekas CEO yang dilucvtkan jawatan…Tapi saya masih director & pemilik bersama.

Dalam perkongsian terbaru juga, Datin Hasmawatie sempat throwback semula story Facebook yang pernah dimuat naik 2 tahun lalu. Disangka berstatus surf rumah biasa, rupanya beliau mempunyai latar belakang pendidikan yang tinggi iaitu Master Of Business Administration (MBA) dari Universiti Putra Malaysia. Hingga saat ini, dukungan yang diberikan oleh team syarikat dalam mendepani kemelut berkenaan amat dihargai olehnya.

Perjuangkan hak sis & anak…Orang balk Allah sayang. Melalui ruangan k0men, ramai orang berharap semoga urusannya akan dipermudahkan. Mereka juga mend0akan beliau akan mendapat hak sewajarnya mengikut tuntutan yang sudah dibuat. Susulan ini, Pesan bekas isteri kepada DDNK lepas nik4h baru buat semua terkejvt. Pakar Pelaburan Sah4m, Pengurus Kewangan Bertauliah dan Penganal1sis Ek0nomi.

Datuk Dr Mohd Nazri Khan Adam Rasol Khan (DDNK) yang popular dengan tagline ‘Tak Handsome Tak Apa Janji Kaya’ selamat menamatkan zaman dudanya dengan pilihan hati, Tuan Nor Ernie Rossmeris pada Jumaat lalu. Bekas isteri buat ucapan di FB sendiri. Sebelum ini, DDNK pernah mendirikan rumah tangga namun bercer4i selepas 20 tahun hidup bersama dan menges4hkan ini merupakan perk4hwinannya yang kedua selepas mula berkenalan dengan isteri sekitar September tahun lalu.

 

Sumber : Pnews.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:http://www.mediakita.dnq.news

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*