Viral Semula Video Lama DDNK, Tak Sangka Ini Luahan Datin Hasmawatie.

KemeIut di antara Datin Hasmawatie dan pakar saham terkenal, DDNK nampaknya belum berkesudahan. Pada Jumaat lalu, wanita berkenaan sempat menyampaikan perkembangan terbaru di mana beliau sangat bersyukur kerana pr0siding tuntutan hadhanah di mahk4mah telah selesai. Hingga kini, status rumah tangga mereka masih belum dapat disahkan sama ada sudah berpisah secara rasmi ataupun belum.

Pun begitu baru-baru ini, secara kebetulan ramai netizen menjumpai semula video mereka sekeluarga yang pernah dikongsikan pada tarikh 9 Julai 2020 lalu menerusi laman Facebook Dato’ Dr Nazri Khan sendiri. Tanpa isteri siapalah kita…Terima kasih isteri saya atas peng0rbanan selama ini Bercuti ke sebuah pulau peranginan, mereka bertiga nampak begitu bahagia menghabiskan waktu bersama termasuklah kejutan makan malam romantik. Kedengaran Datin Hasmawatie dan DDNK saling bertukar ucapan penghargaan memandangkan masing-masingnya kuat melayari bahtera rumah tangga yang penuh ranjau selama ini.

Sedihnya dengar terutamanya harapan isteri agar perkahwinan kekal ke syurga

Tidak sangka akan melihat kembali video 2 tahun lalu, ramai netizen akui seb4k melihat hubungan lama pasangan sepadan itu yang disifatkan sangat-sangat bahagia. Namun di satu sudut lain, ramai beranggapan pengajaran utama daripada kisah mereka berdua adalah bagaimana manusia tidak akan boleh menjangka masa depan yang sudah diatur oleh Allah.

Dalam perkongsian terbaru juga, Datin Hasmawatie sempat throwback semula story Facebook yang pernah dimuat naik 2 tahun lalu. Disangka berstatus suri rumah biasa, rupanya beliau mempunyai latar belakang pendidikan yang tinggi iaitu Master Of Business Administration (MBA) dari Universiti Putra Malaysia. Hingga saat ini, dukungan yang diberikan oleh team syarikat dalam mendepani kemeIut berkenaan amat dihargai olehnya.

Walaupun tidak bercerita secara terperinci apakah kemeIut yang sedang terjadi, ramai netizen bersimpati dengan luahan tersebut. Justeru itu, beliau benar-benar berterima kasih atas sokongan yang diberikan selain percaya dugaan sekarang mungkin bakal digantikan dengan hikmah terbaik daripada Allah.

VIDEO


Sumber :FB DDNK, pnews.space

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:http://www.mediakita.dnq.news

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*